poniedziałek, 23 września 2013

Kiedy Pada Dzieci się NUDZĄ

...a jak wiadomo powszechnie, jestem osobą która nie lubi się nudzić. W tym wypadku zebrałam się na odwagę i postanowiłam wykonać OMBRE NA RUDYCH WŁOSACH!

Bardzo mało informacji jest o tym jak zrobić ombre akurat na rudych, farbowanych włosach.
Chciałam zagrać bezpiecznie- ściągnąć farbę dekoloryzatorem Cameleo Delia Cosmetic i potem zdekoloryzowane włosy pokryć blond farbą. Niestety pomysł nie wypalił, z tej przyczyny iż dekoloryzator nie ściągnął z mej głowy nawet pół odcienia farby- NADA, NIC!


Teraz właściwy opis tego co po Bożemu [wcale nie] zrobiłam z moimi włosami.

- Do długości szyi nałożyłam farbę Palette w odcieniu 318 rubinowa czerwień. Farbę zmyłam po upływie ok. 35 minut i wysuszyłam włosy.
- Na pozostałą część włosów nałożyłam rozjaśniacz z firmy Naturia (rozjaśnia o 4-5 tonów) na ok. 42 minuty.
- Następnie spłukałam rozjaśniacz a na włosy uprzednio nim pokryte zastosowałam maskę do włosów.

Moje odczucia? Efekt jest zadowalający jednak tworzenie ombre to niezła babranina w farbach i staraniu się nakładać kolor tak by przejścia nie wyglądały głupio.
Oczywiście wiedząc jak rozjaśnianie może być szkodliwe dla włosa starałam się go wzmocnić przed wykonaniem zabiegu. Obecnie używam kosmetyków:
-Szampon Gliss Kur Hair Repair [Ultimate oil elixir]
- Maska, Odżywka błyskawiczna oraz serum na końcówki - Garnier Goodbye Damage
Jestem zadowolona z tych kosmetyków, mają piękny zapach, pozostawiają włosy miękkie zarazem odbydowywując je [serum faktycznie poprawia stan końcówek jednak kilka produktów z tej linii stosowanych razem naprawdę potęguje efekt!]

To wszystko na dziś kochani, trzymajcie się i nie pozwólcie by jesień popsuła wasze humory!

3 komentarze:

  1. nie jestem fanem takiego mocnego ombre, ładniej wygląda jak przejście jest delikatne, a ten blond i czerwień dość mocno od siebie się różnią, więc efekt mnie jakoś nie powala, ale myślę, że uzyskałaś taki rezultat jaki sama chciałaś, więc plus za to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejście jeszcze będzie łagodniejsze gdyż po myciu włosów barwnik z rudych będzie pływał po rozjaśnionych włosach- pełen efekt tego ombre będzie widoczny po 2-3 myciach :)

    OdpowiedzUsuń