poniedziałek, 9 września 2013

Ruda za 14 zł

Delia Cosmetics - Krem do włosów 6,99 zł Rossman
 Nadszedł ten czas w miesiącu, kiedy zmuszona jestem odświeżyć kolor, ze względu na moje blond odrosty ("dzięki" nim wyglądam jakbym była łysa od nasady głowy, a dalej miała już normalne włosy ). Tym razem zdecydowałam się na najtańsze rozwiązanie i wybrałam krem koloryzujący firmy Delia Cosmetics.
    Co na obecną chwilę mogę powiedzieć o tej farbie? Producent zapewnia o tym, że w składzie produktu znajduje się keratyna (super nie zniszczy włosów a może nawet im pomoże?). Na razie jedyną obserwacją jest to, że włosy nie mają faktury przesuszonych drucików, a zapach farby nie jest na tyle intensywny by wymagał mycia głowy przed pójściem spać (pamiętam, że kiedyś po farbowaniu włosów kosmetykiem jednej z wiodących marek głowa bolała mnie tak, że głowę myłam i z 2. razy)
      W pudełku Kremu do włosów od Deli znajdziemy Krem Koloryzujący, dwie saszetki aktywatora i dwie saszetki balsamu (miło ze strony producenta, gdyż przy długich włosach pojedyncza starczałaby tylko na odżywienie nasady głowy)
Krem trzymałam na włosach ok 33 minuty (zalecany czas od 25-35 minut). Końcówki włosów nie przeżyły większego szoku- na razie nie popękały, zobaczymy jak to będzie w następnych dniach miesiąca i jak szybko kolor sie spierze (ale o tym dopiszę później).
Jednyną wadą kremu (ale to dzieje się przy każdej koloryzacji od kiedy jestem rudzielcem) jest to, że nie pokryła mi kilku pasemek na boku - na szczęście są w odcieniu rudego-blondu więc wyglądają bardziej jak refleksy niż straszna niedokładność. Jednak ich obecność strasznie mnie irytuje i czekam na farbę, która się z nimi upora.

A tu z boczku efekty koloryzacji, na zdjęciu "po" jestem Saute więc możecie zobaczyć jak ładnie goi mi się cera :)

P.S na dłuższe i grubsze włosy zawsze kupujcie 2 opakowania farby! Po co się martwić, że nie starczy lub, że skończycie z plamami na włosach :)

Całusy!

4 komentarze:

  1. Rudy to zdecydowanie Twój kolor! U look fierce!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w rudym... super blask bije z Twoich włosów więc podejrzewam, że farba spisała się dobrze :)
    już widzę, jak te włoski ślicznie kontrastują np. z fioletowym cieniem na powiekach, albo z delikatną zielenią, mmm, miodzio :)

    na Twoje pytanie odpowiedziałam u siebie na blogu, nie wiem, czy widziałaś, dlatego napiszę tutaj :)

    jeśli chodzi o spodnie z C&A to są takie najgorsze, mają tam całkiem modne fasony również dla osób w większym rozmiarze, dodatkowo jest też opcja H&M - mają czasami większą rozmiarówkę, pod warunkiem, że trafisz do dużego sklepu (najlepiej takiego trzypiętrowego, bo wtedy mają duży asortyment), akurat w Poznaniu w Browarze rozmiarówka kończy się na 46, ale już w King Crossie rozmiarówka jest większa, także trzeba szukać :) no i polecam allegro - kopalnia różnych cudności :) powiem szczerze, że ostatnio polubiłam zakupy przez internet... :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń