niedziela, 20 stycznia 2013

Sesja toczy się ....

Cześć!
   Jest taki "cudny" okres w kalendarzu studenta zwany potocznie - SESJA.
Oczywiście większość wykładowców zdecydowała, że ogarniemy wszystko przed oficjalną sesją, żeby mieć okazję na 2 poprawki. I w ten piękny sposób blog znów się będzie kurzył.

Oczywiście ja nie zwalniam tempa z testowaniem ciekawych kosmetyków. Ostatnio poprosiłam moją panią dermatolog o coś na blizny - otrzymałam krem Epiduo - zobaczymy jak się będzie spisywał.
Zaplanowałam również ogarnięcie moich zniszczonych chorobą paznokci, zobaczymy czy pochwały jakie zbiera odżywka Eveline 8w1 są zasłużone. U mnie będzie miała naprawdę dużo roboty ;-)

A dziś żeby nie powiało nudą- szybki przepis na zwężenie porów, pozbycie się niektórych zaskórników i wybielenie skóry.
Przedstawiam, sławną już pewnie, terapię z sodą oczyszczoną.
Potrzebujemy:
małej miseczki
łyżeczkę sody oczyszczonej
żel do mycia twarzy
patyczek/ łyżeczkę.

Do miseczki nalewamy żel do mycia twarzy. Do płynu dosypujemy sodę (tak aby papka nabrała konsystencję pasty). Mieszamy i nakładamy na buzię. Masujemy się pięknie od 3-4 minut i zmywamy!
Skóra będzie gładka i może się trochę świecić (zwłaszcza nos). Jednak ważne by nie używać tej terapii częściej niż 1-2 razy w tygodniu i zawsze pamiętajcie by po takim oczyszczeniu twarzy nałożyć na buzię krem mocno nawilżający. Enjoy! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz